diumenge, 31 de desembre del 2017

Últimes hores... i sorpreses fins últim minut

Tinc tantes coses per explicar! que la llista de posts ''en esborrany'' és bastant llarga... Mentre em vaig posant al dia, no volia deixar de fer un petit resum d'aquest any, perquè quedi immortalitzat abans que el 2018 arribi :)
Acabo l'any més sorpresa que mai, amb una bona notícia, la visita de tv3! Dilluns dia 1 de gener a les 14h sortiré en pantalla per tv3, a les notícies, dins el reportatge que li han fet a un bon amic, el Jose d'Skilbo, i l'emissió és per tot Catalunya!! Hi surto ensenyant una de les meves habilitats creatives i artístiques, cal.ligrafia i lettering. No tinc ni idea que és el que sortirà, tampoc recordo massa bé el que vaig dir quan em van entrevistar, sóc un cas! hahaha Tot i haver estat treballant anys en mitjans de comunicació... encara no estic acostumada a la tele, un repte sens dubte ;) Però estic super contenta perquè precisament és anar superant pors, agafar el toro per les banyes i seguir, passi el que passi, què s'ha de sortir a la tele? oh, no! quina por! doncs sí, m'empasso la por i endavant ;)

2017 ha sigut un any espectacular, de creixement personal a tope, d'il.lusions i somnis que es van fent realitat, de noves oportunitats, portes obertes i sobre tot de reptes que fan por però s'han superat, i d'experiéncies impressionants. Emocions emocionants, de pell de gallina constant, de llum, de passió i d'optimisme i vitalitat en expansió. De canvis bèsties, durs però alliberadors, canvis de mentalitat (benvinguda la vida Paleo!), canvis que ja són físics (-15kg i 25 en total des que va començar tot). Desitjo que 2018 tot segueixi per aquest camí, el camí de la felicitat senzilla, d'exprimir-ho tot fins a l'últim instant i no necessitar res sinó gaudir del que la vida t'aporta per sorpresa i donar-se permís per fer bogeries, per somiar, mantenint la innocència de les primeres vegades i pensar en gran! I per suposat, poder seguir compartint amb tu totes aquestes vivències, 2017 ha sigut un any de lluita i d'anhel indesitjable de llibertat. Un any de tallers, de creativitat i art... Un any increïble en coneixences personals, persones impressionants que no se d'on han sortit però que m'omplen l'ànima en aquesta aventura a contracorrent.
Mil gràcies per ser-hi i que seguim per molts anys més!! Gràcies, gràcies, gràcies i a seguir arrassant! 

 

I si vols estar al dia de tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...