dissabte, 1 de juny del 2024

Exposició i presentacio del llibre d'Aura Plum a Lleida

 Faig una exposició? no, aquest cop l'exposició no és meva, però m'hi sento ben vinculada i ara t'explicaré per què. 

Fa uns anys, quasi 10 potser, vaig conèixer l'Aura Prunera, artísticament coneguda com Aura Plum. Una noieta que tenia moltes ganes de tirar endavant amb el món de la il·lustració i l'art, i m'havia vist per xarxes (ja no recordo on), potser per Facebook que en aquella època era la màxima tendència (és fort vist amb els nostres ulls actuals, però sí, Facebook ho petava també en el camp artístic). 

Recordo que vam quedar en una cafeteria de l'Avinguda Catalunya, ja no sé ni si existeix, i em va explicar tot allò que li agradaria fer. Jo li vaig explicar que si volia, podia ajudar-la a través de les meves sessions d'acompanyament i mentoring per persones emprenedores, on podíem construir el seu negoci des de zero i amb unes bones bases. Li va semblar molt interessant, però aquell no era el seu moment. No vam perdre el contacte mai, de fet, vam seguir parlant i va arribar un dia, uns anys més tard, que em va trucar i em va dir “Laia, ara sí, estic decidida, treballem juntes”. I així va ser. L'Aura va ser la primera mentee que vaig tenir del meu programa de mentoria privada que vaig fer, i moltes de les llavors que vam sembrar, es veuen ara florir. 

El proper 5 de juny, a Lleida Jove, l'Aura fa una exposició de la seva trajectòria com il·lustradora, i no només això, sinó que també presenta El drac Motxi, el seu primer llibre creat conjuntament amb Clara Lapiedra, per l'editorial Peekabook.  

Pots comprar el llibre online AQUÍ.


M'hi han convidat per presentar l'exposició de l'Aura, i la veritat, estic encantada! Especialment perquè per mi és un plaer i un super honor acompanyar-la en aquest moment tan especial. Moment de  reconeixement sobretot, i de veure com el camí es fa caminant, la perseverança i la resiliència com a premi, i la persistència per seguir, inclús en aquells moments on no veus que res passi, però sí, els resultats arriben i és quan t'adones que la feina ben feta dona els seus fruits. 

Enhorabona Aura per tota la teva feina, la teva il·lusió, tossuderia ben enfocada, i per tenir tan clar allò que volies. Te n'adones? Ja s'està fent realitat! A seguir, que ho tens tot de cara :) 

Si vols venir hi estàs més que convidat i convidada, et recordo, dimecres 5 de juny a les 19h a Lleida Jove, C. la Palma 6-10 de Lleida. Hi haurà també pica pica pels assistents ;) 

Gràcies i fins la propera!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...