dimecres, 3 de juny del 2015

Llibre de Firmes d'Inspiració Natural

Segueixo lesionada, amb el guix encara :( però intento que la meva vida sigui el més normal possible, quin remei, oi? per això en aquest post vull ensenyar-te un projecte que em va agradar molt fer, ja fa uns mesos però que ara que estem en època de celebracions com són els casaments, els batejos, les comunions... he pensat que pot inspirar-te.
No sé si te'n deus recordar de la Mimi i l'Armand, una parella per la qui vaig fer algunes cosetes, t'ho explicava en aquest post,
Si en l'anterior ocasió t'ensenyava les galetes decorades avui et mostraré un llibre de firmes molt especial. Seguint la línia de decoració de la boda, van escollir que fos un projecte d'inspiració natural, rústic, tons terra, verds... i el llibre de firmes doncs també a conjunt.


 Vaig escollir uns papers naturals fets a mà amb herbes incrustades que la veritat, creaven un efecte molt xulo i relacionat amb l'ambientació del casament i de l'espai on el van dur a terme anava de perles. Vaig fer el llom amb paper kraft de color marró, embossat amb puntets perquè no quedés tan ensopit.

  
Lletres de fusta amb els noms i la resta detallets variats: papallones de color kraft i verd menta (m'encanten les papallones! en posaria a tot arreu!), rodonetes fet amb una troqueladora mini imitant el vol de la papallona, cor, flor de fusta, una mica de corda per lligar el llom, puntilla, algunes perletes i per al toc final alguns lluentons en tons turquesa. 
I la part interna, doncs vaig posar-hi 50 cartolines també de color mint, troquelades les puntes i més perletes :)
 Ah!!! i a la primera pàgina un missatge dibuixat amb lletres ben xules, que m'encanta fer-ne, lluentons, perfect pearls i unes papallonetes més.
T'agrada com va quedar? :) si vols el teu ja ho saps, m'ho dius! n'has fet alguna vegada d'àlbums? com t'agraden?

Fins la propera!!
I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...