dimarts, 25 d’agost del 2015

Com Construir el Teu Negoci Craft o Creatiu

Ja fa mesos que he recuperat una afició, si li'n vols dir així, que fa molt i molt de temps que havia arraconat, és llegir i escriure, que sí, mira, per exemple escriure poc o molt al blog escric, però no tant com feia abans, que a part de blogs també escrivia históries, narrativa, i mil coses més. Realment tampoc en sé el motiu del per què ho vaig deixar, suposo que no em motivava prou, el quit de la qüestió de tot el que fem, oi? :)
El cas és que aquests últims mesos han estat intensos i he sentit la necessitat d'allotjar-me i refugiar-me en els llibres, buscant potser consol, respostes, idees, somnis... t'ha passat a tu alguna vegada? i he trobat molt més que tot això, perquè la curiositat s'ha apoderat de mi, fixa't que a la cistella de compra de l'Amazon hi tinc ara més de 700€ en llibres ''possibles'' de ser comprats! No pateixis, que em controlo, eh! :)
Fons Watermelon vist a Pinterest.
A mi em passa que quan més llegeixo més ganes tinc d'escriure i d'això es tracta el post d'avui, d'escriure, i és que una cosa et porta a l'altra i ja m'he enredat de ple en un altre projecte, estic escrivint un Llibre Digital!
Vaig pensar els temes sobre els quals podia escriure, i vaig creure que seria molt interessant poder plasmar la meva experiència com a artesana-crafter dis-li com vulguis, d'aquests últims anys i així poder ajudar i donar resposta a moltes preguntes que sovint em fan, resoldre dubtes, problemes... Així que m'hi he posat, estic escrivint sobre com dur a terme El Teu Negoci Creatiu, vàlid tant per projectes específicament artesanals, però també per d'altres que continguin el component diferencial de la creativitat, músics, dissenyadors, etc. T'agrada la idea? Si vols estar-ne al dia pots apuntar-te a la llista que he creat per avisar-te, abans que a ningú, quan surti :)

Falta encara molt per fer, no sé quan el tindré acabat, et sóc sincera, vaig fent petites parts, i en aquest post el que volia demanar-te és ajuda, si et trobes en la situació que tens un negoci creatiu, tant si ja fa anys que el tens, com si és recent o encara no l'has creat i t'agradaria, quins aspectes et preocupen i et costen, en què necessitaries un cop de mà, problemes, avantatges i inconvenients que trobes a la teva feina, etc. Així, podré redactar uns continguts molt més enfocats i donant resposta a les preguntes directes que et fas (si s'addiu amb els continguts que tinc pensats, és clar!). He preparat una enquesta per a l'ocasió, si la vols contestar t'estaré súper agraïda i totes les persones que tinguin els mateixos dubtes que tu ja t'asseguro jo que també! Pots respondre-la AQUÍ, i les bones notícies no s'han acabat perquè t'he de dir que... entre totes les persones participants sortejaré una Sessió de Consultoria en Comunicació i Marketing de 30 minuts dedicada al teu projecte, i gratis!! genial, no? :)

Així que ja ho saps, jo vaig escrivint hehe, fes l'enquesta que he preparat i participa-hi activament, opina, explica'm la teva experiència, els inconvenients, dubtes, etc. i apunta't si vols assabentar-te quan surti.

Gràcies per llegir-me i fins al proper post! Espero les teves impressions als comentaris! :)

Fins la propera!!
I si vols estar al dia de tot...


2 comentaris:

  1. Hola! Ostres, jo últimament estic llegint moltíssim també, però bàsicament novel·les, que és el que més m'agrada. Escriure, en canvi, no m'ha cridat mai l'atenció.
    Jo de moment no em plantejo emprendre cap negoci, però és un tema molt interessant que segur que li serà d'utilitat a molta gent. I en un futur, qui sap? Segur que el teu llibre valdrà molt la pena!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje Gràcies pel teu comentari Alba, que guai :) Per mi llegir sempre ha anat lligat a escriure, no se, potser em passava que envejava els escriptors jejeje i estic molt contenta d'haver-ho recuperat, a veure on aniré a parar! a la lluna potser :p Ja t'aniré explicant.
      o la majoria que he llegit és tot assaig, novel-la sí que fa segles que no en llegeixo!! Alguna recomanació ??
      Pel que fa al tema dels negocis... jo vaig començar com un hobby, i tampoc mai m'hagués pensat que això és el que voldria fer (de moment ara), així que com bé dius... mai se sap! Fins aviat!! petonets

      Elimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...