dijous, 1 de setembre del 2016

Taller d'Scrapbook per un Aniversari. Experiència Creativa Per Compartir.

Aquests últims mesos com t'he anat dient a través de la Newsletter (pots apuntar-te aquí si vols assabentar-te de tot el que passa a Craft and Artists), ha estat intens de tallers, t'ho aniré mostrant en propers posts, a poc a poc, així et poso al dia :)
A mi m'entusiasma poder compartir experiències, coneixements i donar un cop de mà perquè la por creativa no t'ataqui, ja sabem allò d'afrontar-se una mica a un ''paper en blanc'', el procés creatiu fa ''iuiu'', i precisament a fer volar la imaginació i a atrevir-se a crear és el que vull potenciar en tots els tallers que faig.
En aquest cas va ser l'Eli qui es va posar en contacte amb mi explicant-me que feia l'aniversari de l'Elena, una molt bona amiga seva, apassionada de l'scrap i que amb una amiga li volien regalar un taller. Així que... ens vam posar en marxa i vam organitzar un Taller d'Scrapbook Sorpresa :)


L'Elena, en arribar a casa la seva amiga... la veritat és que estava una mica estranyada, sospitava, però no sabia que passava, com han de ser les bones sorpreses, no? :) i allí em trobava jo, amb tota la taula plena de trastets i eines, maletes, bosses, troqueladores, cintes, washi tapes, papers.... i més materials xulos, tot preparat per passar una molt bona tarda ''scrapenca'' de celebració.




I... ep! que també va haver-hi temps per berenar, sí, el tastet també anava inclòs amb el taller ;) I que els vaig portar? doncs unes suculentes safates de pastes de full dolces i de coca de recapte variada que vaig encarregar a The Cake Lab, uns cracks! tornaré a confiar en vosaltres, segur!! ;)

Disculpa, que la qualitat de la foto no és gaire bona, però ja te'n fas una idea, no? ;)
Les hores van passar volant, i per fi, la photo finish per veure el resultat de quatre hores compartint scrap, aprenentatges, materials i sobre tot amistat. Gràcies per tot noies per confiar en mi en una ocasió tan especial! :D


Fins aquí el post d'avui! i si tu també estas pensant sorprendre alguna amiga... o vols fer algun taller amb la teva colla, companys de feina, amb la família, per un comiat de soltera o que sé jo més... no dubtis en escriure'm i proposar-m'ho, que segur que podem fer alguna cosa ben xula.


I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...