dilluns, 17 de juliol del 2017

Xerrada Cosmètica Natural: lectura d'etiquetes de tòxics a Lleida

 Ja saps perquè ho he anat dient per xarxes socials, sobre tot per Instagram (si no em segueixes pots fer-ho als tres perfils que tinc @laiamartinezbague, @craftandartists i @ingeniamoments, amb un no en tenia prou, no jejeej) que per mi cuidar-me ha passat a ser una prioritat, sobre tot a partir de l'accident que vaig patir fa dos anys. Un abans i un després que crec que observes si m'has anat veient, canvi brutal tant per dins com per fora :) I et puc assegurar que és la millor cosa que he fet fins ara a la meva vida! perquè un cop et comences a mirar, interioritzes, analitzes i poses acció per canviar i modificar allò que no t'agrada, comença a aparèixer la màgia, i no només en tu mateixa, sinó també en tot el teu entorn! es contagia exponencialment! 
Bé, no m'enrotllo més, el cas és que el tema de l'alimentació per mi ha estat clau, però un altre tema que trobo súper interessant són els tòxics. Quan comences a investigar la veritat és que pots arribar a parar boja i només tens ganes de no saber res perquè t'infoxiques de tanta cosa... Ja fa temps que em rondava pel cap poder compartir tots aquests aprenentatges que he anat fent, i compartir amb tu tot allò que m'ha anat i m'està anant bé relacionat amb la cosmètica, amb l'alimentació, la salut, mentalitat, esport, etc. Així que he decidit no procrastinar més, posar-me mans a l'obra i provar jeje Tot això ho faig des del projecte d'Ingenia moments, però com la web encara està al taller, ho publico per aquí ;)

XERRADA-TALLER COSMÈTICA NATURAL: 
LECTURA D'ETIQUETES DE TÒXICS A LLEIDA


Saps que menja la teva pell?
Què són els tòxics? 
On els trobem?
Com podem reduir-los?


En aquesta xerrada-taller inicio col.laboració amb el Col-lectiu Pell Sana. Amb ells aprendrem a llegir les etiquetes dels productes de cura de la pell i higiene personal més comuns i que tots tenim per casa per aprendre més sobre els components que porten, com ens afecten, i tenir un punt de partida per poder escollir i evitar consumir la toxicitat de molts d'aquests productes si ho volem. Parlarem també d'un tema que ara ens ve com anell al dit, le cremes solars!
En conclusió, aquesta activitat té com objectiu informar, donar eines perquè cadascú esculli sabent realment el que estem consumint.



  A més a més, també hi ha prevista la presentació de la marca de cosmètica fresca i eco Ringana. Una alternativa lliure de tòxics, vegana, ètica i coherent per la salut de les persones i respectuosa amb el medi ambient. Cosmètica fresca perquè es produeix i va directament a les teves mans (caduca en 3 mesos o així, no pots badar! ingredients de qualitat, naturals, ecològics amb certificat Ecocert, i amb una producció respectuosa amb el medi ambient, tant tots els productes com la manera de treballar: packaging, filosofia de marca, etc.). Molt interessant!

Després de l'activitat podrem resoldre dubtes xerrant una estona mentre fem un pica pica amb productes de proximitat, i el-laboració casolana i glutenfree! :)

Si voleu venir, porteu de casa algun producte d'higiene personal, cosmètica, etc. com per exemple sabons, cremes, maquillatge, pasta de dents, etc.
DIA: 27 de juliol del 2017
*Si no pots venir aquest dia, però el tema t'interessa comenta-m'ho perquè tinc la idea d'anar fent més activitats d'aquest estil ;)
HORA: de 19 a 21.00h
LLOC: El jardí de l'Avet, Alfred Perenya 22, Lleida
PREU: 10€ (inclou la xerrada, torn de preguntes, pica pica nutritiu i saludable i més sorpreses).
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS:
Laia Martínez
Tel 660854459
ingeniamoments@gmail.com

PLACES LIMITADES A 30 PERSONES



 
I si vols estar al dia de tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...