dimarts, 2 de gener del 2018

Ara sí! He sortit a TV3 Fent cal.ligrafia i Lettering amb Skilbo

T'ho comentava en l'anterior post, junt amb les reflexions de l'any, TV3 va gravar un reportatge sobre Skilbo, l'empresa d'un bon amic, i de la qual, a més a més en sóc usuària. Perquè t'enteris una mica millor del que va, Skilbo és una app web en la qual pots intercambiar talent. Una mena de taulell d'anuncis d'habilitats. Et registres, omples el teu perfil i hi penges totes les habilitats que vols oferir, habilitats personals, pot ser qualsevol cosa que sapiguis fer, des de classes de català, de jardineria, cuina, massatges, fotografia, reparacions... o lettering, scrapbooking i més disciplines craft com tinc jo :)
Així que res, que fa falta sortir per la tele per ensenyar com funciona Skilbo? doncs jo m'apunto jeje Hi surto fent un taller particular per un altre usuari de la plataforma, t'animo a apuntar-t'hi, és una experiència molt xula! pots fer-ho registrant-te al web Skilbo.

 

 Si no et funciona el reproductor pots veure el reportatge també apretant aquí.

Què  t'ha semblat? ;) ja em diràs què tal, t'espero als comentaris!

I si vols estar al dia de tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...