divendres, 27 de novembre del 2015

Craft and Artists al Lolo Market de Lleida

Fa mooolt que no vaig a una fira (com a expositora), per això m'he animat i el proper diumenge 29 de novembre muntaré paradeta.
L'esdeveniment escollit és el Lolo Market, una fira que es durà a terme al restaurant Genial de Lleida, a l'Avinguda de Navarra 1. S'obren portes a les 12 del migdia i hi serem fins les 19h de la tarda. Durant la jornada podràs veure paradetes de diversos artesans com per exemple la Marta de Cuquines, també l'Esther d'Agulles i Llanes, el Jordi de Sinthesign, Irene Carrera, o d'altres projectes diversos com Secrets de Ponent, Verd&Co, Montserrat òptics, entre molts d'altres, som un total de 30, pots consultar la resta d'expositors aquí.
A més a més de les paradetes durant tot el dia també s'han organitzar tallers de ganxet, d'scrapbook i de galetes, a la pàgina de la Fira hi ha tota la informació i sinó allí al recinte també part de l'organització et podrà atendre :) Ah! i també hi haurà tapes i plats que elaboraran els xefs del restaurant per poder degustar durant tot el dia, interessant!
Per la meva part, a la paradeta de Craft and Artists hi portaré nous materials per crear que m'han arribat i cosetes de dissenyadors com Stampam, Gigi et moi, Méli Mélo, Lady Desidia, ... també algunes peces de bijuteria i scrapbook que encara no són a la botiga online, ho portaré en primicia a la fira. Ah! i si fas una compreta i dius que t'has llegit aquest article del blog, et donaré un regalet sorpresa :) Recorda't de dir-m'ho, eh?  
Així que si no tenies pla per diumenge, ja tens una activitat a fer! T'espero! :)

I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...