dissabte, 31 de desembre del 2016

Reflexions d'última hora, 2017 prepara't Perquè em menjaré el món, aquest cop de veritat

Abans que es colapsin les comunicacions... Et desitjo una molt bona entrada al 2017! 
Si hagués de fer un resum d'aquest 2016 la veritat és que no sé si tindria prou espai al blog per escriure totes les coses fantàstiques, excitants, motivadores i inesperades que m'han passat. Ha sigut un any de creixement personal a tope, de noves vivències, d'adrenalina, de retrobaments inesperats, de coneixença de persones que fan que cada dia sigui màgic, d'un descobriment de mi mateixa que m'empodera a cada instant i que fa que cada dia t'aixequis del llit amb ganes de saltar, de ballar, de cridar al món que estic viva i que tinc moltíssimes ganes de viure! De compartir, de somiar, de fer realitat els somnis i de seguir creixent. Ha sigut un any de retrobar la confiança en un mateix, de l'empatia, i sobre tot de compartir tota aquesta energia brutal amb tot el meu entorn, també amb tu! tot i que reconec que últimament et tinc una mica abandonadeta... sé que em sabràs entendre. 2016 també ha sigut un any de seguir camins, de trobar EL CAMÍ, de conectar punts que en dic jo, tot el que has fet fins ara arriba un moment en que s'uneix, que tot té un per què, un motiu, tot pren força i significat i està allí perquè hi havia de ser. Sincronies inesperades. Quan aquestes connexions comencen a passar viure és converteix en una aventura rere aventura, es converteix en alguna cosa inexplicable i màgica, viure el que vols, el que sents, tot va unit, alhora, tot flueix sense presses i comences a experimentar la sensació de viure el que abans pensaves que eren somnis, no exagero, és la realitat que jo estic assaborint, i et ben asseguro que la clau és l'actitud i la força en un mateix, no té límits!!

Pel 2017 tinc nous projectes en ment, la creativitat em desborda! alguns que ja han anat veient la llum aquest 2016 però que el 2017 creixeràn molt més, n'estic completament segura! Ingenia Moments és bàsicament en el que ara estic treballant, en un altre post ja te n'explicaré més detalls perquè sapiguis de que va, però crec que t'agradarà :) I d'altres que també aniras veient. 2017 intueixo que per mi serà l'any de l'esport (sí, em falta posar-me en forma, i últimament tot el meu entorn és super esportista, tocarà posar-s'hi), de la creativitat per suposat i també de la riquesa (econòmica i també personal).

I no m'enrotllo més que me n'he d'anar a la dutxa i començar a preparar-me per aquesta nit, no vull anar amb presses jejeje. Només deixa'm dir-te que pel 2017 et desijto que sigui un any sense estrés, amb molta energia positiva, amor, motivació, somnis, creativitat a dojo, passió, reptes, amistat de la bona, salut, art, experiències que et deixin sense alè, aventures, diners, riquesa personal i sobre tot moltes ganes de viure! :) 

Si 2016 ha sigut genial... 2017 serà espectacularment brutal! i estaré encantada de compartir-ho amb tu. 

Mil gràcies per ser-hi! La felicitat si no és compartida no té sentit, i jo la vull compartir amb tu ;)


2 comentaris:

  1. Gràcies per compartir-la i per tants bons moments i complicitats amb tú!
    2017 serà el nostre any, n'estic segura!

    ResponElimina
  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    ResponElimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...