dimarts, 26 de febrer del 2013

Taller de Trapillo a Lleida: Catifa o Bossa de mà?

Inicio aquesta setmana amb les piles ''ganxeteres'' a tope, i és que aquest dissabte hem dut a terme el segon Taller de Trapillo de Craft and Artists! Com et comentava fa uns dies podies escollir entre fer una bossa de mà o una catifa, jo vaig escollir la catifa, i tot i que em falta una miqueta encara per acabar-la (sóc lenta, que hi farem!) m'encanta com va quedar! 
Ah! i aviso, per si no vas poder venir, que tornarem a repetir, no pateixis! ;) Et recordo que si estàs interessat/da en rebre la nostra Newsletter amb tota l'actualitats d'activitats i tallers, etc. que organitzem pots inscriure-t'hi omplint aquest formulari
I no t'entretinc més, vull mostrar-te les creacions que van fer les meves companyes, valen molt la pena!!! Gràcies a totes per haver vingut, va ser un matí realment gratificant!! Espero que t'agradi! :)

Comencem...
 Els nostres projectes van prenent forma!

 I... se finí!! (o quasi)


Pots veure més fotos sobre com va anar el taller AQUÍ.
I si vols que tots els articles del blog t'arribin al correu electrònic també t'hi pots apuntar (omple el requadret de la columna de la dreta, a dalt).


Si creus que aquests continguts són interessants, comparteix-los amb els teus amics! També pots recomanar el nostre blog, seguir-nos a la pàgina de Facebook, i... si escrius un comentari amb la teva opinió, t'estaré molt agraïda! :) 

7 comentaris:

  1. yeaaah!! alfombres i bosses de ma!! jo em quedo amb l'alfombra lila de la noia de la dreta!
    ànim amb els tallers i cursos, veig que us ho passeu d'alló més be ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Van quedar xulíssimes!!! i si noieta, a veure si en fem algun que et roba el cor i tu també t'animes ;) la veritat és que és gratificant veure com fer cosetes així fan més feliç a la gent!
      Fins la propera i gràcies per escriure!!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies Núria!!! per cert, tens un blog molt xuli!!! et segueixo ;)
      Fins aviat!

      Elimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He eliminat el comentari perquè havia fet una falta, i amb això sóc molt maniàtica! ;) El que volia dir:
      Hola! Quines ganes m'han agafat de fer alguna cosa tan xula com les que vau fer amb el trapillo, he de posar-m'hi JA ;) I quina bona pinta tenen els tallers! Em quedo al bloc, i segur que veuré moltes cosetes interessants. Ens "veiem"!

      Elimina
    2. hheheh hola Inspector Ganxet!! gràcies pel comentari!! i ja està bé que tinguis cura de la llengua!! ;) el trapillo enganxa!
      ens retrobem per aquests móns cibernètics! jo també et segueixo ;)

      Fins aviat!

      Elimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...