divendres, 1 de març del 2013

Animac 2013: l'Animació omple Lleida

Justament ahir dijous es va donar el tret de sortida a l'Animac, la Mostra Internacional de Cinema d'Animació de Catalunya, la 17a edició! I que com cada any, tot i  les retallades en cultura, etc., es fa a la ciutat de Lleida. 


Durant aquests quatre dies d'animació s'hi poden veure tota mena de projectes audiovisuals repartits entre diverses ubicacions como són La Llotja, el Caixa Fòrum, el Cafe del Teatre. Pots gaudir des  de sessions de curts, a presentacions de pel-licules i documentals de la mà de membres dels equips que les han fet, xerrades i col.-loquis amb experts, tallers creatius, sessions per als més petits de la casa, projeccions de projectes fets a casa nostra i d'altres internacionals, concerts musicals... i com a novetat d'enguany, sessions on els protagonistes són les sèries de televisió, això sí, d'animació!


Jo cada any m'hi escapo un moment o altre per anar-hi, trobo que és divertit i enriquidor, no només perquè anar a la Llotja de Lleida ja és una experiència visual atractiva (hi has anat mai? t'agrada?) sinó perquè acabes descobrint gran varietat d'autors, tècniques, passes una bona estona, t'empapes de cinema fins a les orelles i surts de la sala la mar de content :) A mi em passa! per uns instants m'endinso en les profunditats dels món dels dibuixos animats, de la música, dels somnis, de les idees i de la imaginació... 


T'ho recomano 100% ! Pots consultar tota la programació al seu web: Animac 2013, i si vols saber com va transcòrrer el dia d'ahir... te'n deixo AQUÍ més informació :) Ens veiem per allí!!


Ah! si estàs interessat/da en rebre la nostra Newsletter amb tota l'actualitats d'activitats i tallers, etc. que organitzem pots inscriure-t'hi omplint aquest formulari
I si vols que tots els articles del blog t'arribin al correu electrònic també t'hi pots apuntar (omple el requadret de la columna de la dreta, a dalt).
Si creus que aquests continguts són interessants, comparteix-los amb els teus amics! També pots recomanar el nostre blog, seguir-nos a la pàgina de Facebook, i... si escrius un comentari amb la teva opinió, t'estaré molt agraïda! :) 

2 comentaris:

  1. com va anar l'animac? jo es una cosa que tinc pendent de fer i cada any m'entero tard de que el fan i o ja ha passat o aquell cap de setmana ja no puc o mil coses... a veure si l'any que ve la sort m'acompanya!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hehehe hola! doncs genial!! l'any que ve hi has d'anar sens falta, que és molt xulo!! i una cosa amb cara i ulls que fan a Lleida... s'ha d'aprofitar ;)

      Elimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...