dilluns, 26 de maig del 2014

Taller d'Enquadernació Japonesa a Tortosa

Bon dilluns! Aquest cap de setmana també ha estat força productiu, i és que altre cop he agafat les maletes i altra vegada me n'he anat d'excursió, a Terres de l'Ebre, concretament a Tortosa! :)
La Tere i la Celi de la botiga Manart s'havien posat en contacte amb mi perquè volien fer un taller d'Enquadernació Japonesa, i dit i fet, el vam preparar.
He de dir que veient per facebook la botiga em va semblar xula, però en arribar-hi, tot i que el dia no acompanyava bàsicament perquè va diluviar (van tallar carreteres i tot!!), i ja sabem que amb solet tot és veu millor, la botiga em va semblar d'allò més bonica, acollidora, molt ben decorada, i amb una imatge corporativa i estètica que noies us he de dir que sempre he pensat que era molt atractiva, en fi, que  és agradable estar en un espai encantador, oi? :) Mira, mira...
I mans a l'obra ens vam posar a treballar! Totes les assistents van ser un gupet nombrós i molt treballador! De vegades passa, més de les que voldríem, que els alumnes no acaben els treballs, sempre els falta afegir algun detallet, decoració... però aquest cop TOTES van acabar el seu àlbum, i ben contentes! :)
Els resultats...
                  

Les ''jefes'' i jo  :)
Si vols veure més fotos del taller pots veure-les a l'àlbum que he fet a Facebook. 
Personalment he de dir que aquell va ser un molt bon dia, després d'un taller del qual vaig sortir realment molt contenta i satisfeta, vaig anar a dinar i passar una tarda molt agradable amb una bona amiga que feia anys que no veia, il-lusionada amb el retrobament i per poder conèixer el seu petitó Joan :)
Arreveure Tortosa! Segur que tornem a organitzar alguna coseta! Si vols estar-ne al dia...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...