dissabte, 31 de maig del 2014

Més Enquadernació a Lleida, Així ha Anat el Taller d'Enquadernació Japonesa

La setmana passada me n'anava a Tortosa, aquesta aquí a Lleida, sí, ara m'ha donat per l'Enquadernació Japonesa! i és que m'encanta!! :D
Aquest matí, doncs, hem fet una nova edició del Taller, i crec que no serà la última perquè hi havia interès! però coses que passen, les dates i els horaris no sempre van bé a tothom... així que sí estas llegint aquestes paraules i t'agradaria venir a un taller com aquest només m'ho has de dir! Busquem dia i hora i el fem :) 
I així ha anat avui!
Resultat final! Sou unes artistes noies!! :D Gràcies per haver vingut!

Si vols veure més fotografies pots fer-ho a l'àlbum que he creat a facebook. 
I fins aquí la crònica d'avui! me'n vaig a preparar més cosetes que els tallers no paren, demà farem un Mini àlbum Maleta amb Marta Juez! si vols venir queden dues places!! :) Truca'm al 660854459. 

I si vols estar al dia de totes les activitats i novetats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...