dijous, 24 de juliol del 2014

Detalls de Boda per a uns Núvis Ben Especials (I)

Fa mesos que parlo amb la Mireia, de fet, hem anat parlant durant tot el procés de preparació de la seva boda! El dia del seu casament ja va ser d'allò més espectacular perquè ella i l'Armand es van casar per l'aplec del caragol, sí, com ho sents, vestits de penyistes i amb tots els amics fent xerinol-la!

Però volien fer una celebració més seriosa i especial en una casa rural al mes de juliol, i  
compartir-la amb totes aquelles persones estimades :) Em sembla que van teniruna genial idea, la veritat.
I el cap de setmana esperat... va ser el passat!!
Els veus a la foto? estaven guapos, veritat? :)

Mireia i Armand, des d'aquí us dono les gràcies públicament perquè per donar-me aquesta oportunitat, per a mi ha estat una gran experiència poder contribuir a què el VOSTRE DIA sigui una miqueta més bonic i especial!! Gràcies!! :)

I a continuació passo a ensenyar-te una part de les cosetes que vaig preparar per a l'ocasió, t'ho mostraré en tres posts diferents.

Saps que normalment a les parelles amigues se'ls fa un regalet? doncs ells van pensar que els agradaria poder regalar galetes, sí, d'aquestes decorades! L'any passat vaig fer un encàrrec molt xulo (prometo explicar-tho un altre dia), ells en van veure fotos i ho van voler IGUAL.
Així que, vaig parlar amb una de les meves fantàstiques col-laboradores, l'Erika's Cakes i ens vam posar a treballar. El disseny de les galetes va ser senzill, no vam variar la idea de l'altre casament, dos cors de tamany gran, uns 10cm, i decorat amb fondant, forma d'esmòquing per als nois i vestit de núvia per a les noies, texturitzat i amb detallets verds i negres per no desentonar amb el color del casament.

 I per acabar-ho de posar ben bonic vaig posar-les en una caixa color kraft, amb tapa transparent i ho vaig decorar amb uns quants washi tapes, com a detall final un llacet fet amb cordill de pastisser, també dit baker's twine :) Ah! i cada caixeta una combinació diferent!
 T'agrada com va quedar? Sens dubte un bon regal per aquestes parelles d'amics! :) 
Fins aqui aquest primer post boderil, si tu també tens una celebració especial (aniversari, casament, bateig, comunió, aniversari, festa...) i t'agradaria fer algun detallet ben original... com per exemple unes galetes així o qualsevol altre producte de rebosteria creativa, no dubtis en escriure'm a craftandartists@gmail.com i parlem de tot plegat!

Fins la propera! :) I si vols estar al dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...