dijous, 3 de juliol del 2014

Nit de Bruixes d'Altafulla

Aquest passat cap de setmana he vistcut una nova edició de la Nit de Bruixes d'Altafulla, en concret la 14a! :) i com a bona altafullenca hi he anat amb la meva paradeta de bijuteria creativa d'Espurnes*.

Per si no saps de què va el tema t'explicaré que Altafulla, una bonica població situada a la costa tarragonina, d'uns 4500 habitants i a 10km de Tarragona direcció al sud, celebra cada últim cap de setmana de juny la festivitat de les bruixes. I és que és de tradició antiga població de bruixes!


Diu la llegenda que a Altafulla hi havia molts contrabandistes, i no agradava que la gent anés rondant pel carrer i fent el tafaner. Per aquest motiu, es van inventar una historieta i van començar a dir que hi havia bruixes, així, quan es feia fosc ni grans ni petits sortien al carrer atemorits de poder-se trobar alguna bruixa, i els contrabandistes contents podien fer de les seves. Aquesta és una de les històries :)
A la meva paradeta hi vas poder trobar una selecció de peces de bijuteria fetes amb fil d'alumini, pedres naturals i també d'altres com per exemple polseres teixides amb tècniques de macramé, amb perles cultivades, i d'altres. Especialment per a l'ocasió vaig portar arracades i polseres amb penjollets de figuretes de bruixes, rat penats, mussols, aranyes, serps i d'altres animalons ''fantasmagòrics'', per altra banda, una amiga, precisament alumna d'un dels tallers de bijuteria que he fet va col-laborar amb mi fent uns fermalls XULÍSSIMS i t'he de dir que super ben acabats, de bruixetes, mussols i fantasmets.
Observa tu mateix@ :)
T'agrada l'aranya gegant que tenia per decorar la parada? :)
Vaig aprofitar la meva faceta de scrapera per posar també a la paradeta una mostra d'alguns àlbums i llibres de firmes que tinc fets, per promocionar els tallers i també per si algú volia fer algun encàrrec, que t'he de dir que en van caure :D ja tinc feina per aquest estiu! hehehe

I uns quants anells, arracades, collarets... tots de colorets per donar vida a l'estiu! 
La veritat és que la fira va estar bé, hi havia paradetes a la Plaça de l'Església, i per diverses zones de la Vila Closa, a part de l'artesania també hi havia parades de minerals, esoterisme, tirades de cartes, etc. Compaginat amb diverses activitats per públic infantil com cercavila, contacontes, etc.
En general t'he de dir que divendres va ser un dia molt fluixet, no sé que devia passar però pràcticament no va haver-hi gent, i dissabte bé, crec que dissabte tothom es va posar d'acord per venir alhora :) I jo vaig i faig la foto en divendres, si és que sóc...
Així que aquí tens un petit resumet de com va anar la fira, ara de moment la propera ja no la tinc fins el mes d'agost a la Fira d'Artesans d'Altafulla, ja et mantindré al dia! :) 


I si vols estar al dia de totes les activitats i novetats...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...