dilluns, 24 d’octubre del 2016

Ei! Craft and Artists a la ràdio

 Fer 4 anys amb el blog ha revolucionat una mica les xarxes, sí, quasi 300 persones s'han apuntat al sorteig que vaig fer la setmana passada. Que per cert, per si no ho saps, la guanyadora en va ser SILVIA RIBA, enhorabona!

Bé, doncs entre tant rebombori... M'han trucat per fer-me una entrevista, què et sembla? a mi la veritat és que m'encanta! Primer perquè això vol dir que alguna cosa es mou, i segon perquè per a mi la ràdio... no és qualsevol cosa, he treballat molts anys en aquest mitjà, i és ara una manera de poder-m'hi retrobar, aix!! si és que sóc una nostàlgica!I mira, he aprofitat per estrenar un canal de Podcast ;)
L'entrevista és per la secció Fes-t'ho tu mateix del programa Som Terra que presenta Pili Garcia per la Xarxa de Radios Locals de Catalunya, sí!! he sortit per més de 40 radios de tot Catalunya! Vist aixì impressiona, eh? Doncs res més, a continuació la pots escoltar i ep! que a més d'entrevista hi ha una petita sorpreseta en forma de tutorial. Ja em diràs què t'ha semblat.




Què t'ha semblat l'entrevista? Pots deixar-me les teves impressions als comentaris, estaré encantada de llegir-te :)

Ah! Et recordo que si vols encara pots apuntar-te al Taller de Cal-ligradia del dia 29 d'octubre a Lleida.
I el 5 de novembre anem a la Fira Creativa Barcelona en autocar des de Lleida, t'uneixes al grupet Crafty de ponent? :) Per qualsevol dubte escriu-me.


I si vols estar al dia de tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...