divendres, 19 de setembre del 2014

Nova edició del Mercat de les Idees a Lleida

Els mesos passen tan ràpid que ja tornem a tenir aquí una nova edició del Mercat de les Idees, dissabte 20 de setembre i dissabte 4 d'octubre. Si vols llegir com van anar d'altres edicions la del 2013 i l'edició del 2014.
Des del primer any que es va fer, he tingut l'oportunitat de poder-hi ser present amb la meva paradeta de peces d'Espurnes* bijuteria creativa, i demà hi tornaré a ser. Com sempre, compartirem espai amb molts d'altres artistes i artesans de Lleida, a mi enguany em toca compartir amb la meva amiga Marta de Cuquines, i n'estic molt contenta! :D

Per dissabte 20 de setembre canviem d'ubicació, estarem a la Plaça Cervantes (zona davant de l'Abacus), aprofitant que són les festes del Casc Antic, i el proper dissabte 4 d'octubre hi tornarem a estar, però aquest cop al lloc habitual, davant la Catedral. 
Si tens ganes de fer una volteta, conèixer nous artesans, veure als qui ja coneixes... Estarem des de les 10 del matí a les 20.30h de la tarda.

No t'ho perdis i passa't a saludar! :) i si vols a comprar també estaria bé ;)
Ah! i et recordo que encara estan obertes les inscripcions per poder assistir al Cap de Setmana creatiu on farem molts tallers del proper 11 i 12 d'octubre, aquesta nit publicaré MOLTES NOVETATS!!
I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...