divendres, 17 d’octubre del 2014

Nous Reptes: 365 dies d'una nova Aventura

Divendres nit, i estic veient una pel-lícula que fa temps havia vist però que repeteixo, m'encanta! Julie & Julia, de l'any 2009, dirigida per Nora Ephron. És una comèdia dramàtica que es basa en l'autobiografia My life in France de Julia Child durant els primers anys de la seva carrera gastronòmica a París, contrastat amb la vida de Julie Powell, una noia que cinquanta anys més tard va proposar-se de cuinar durant un any 524 receptes de la Julia Child que va recollir en un llibre i publicar-les en un blog. 
Si no l'has vist te la recomano, perquè és divertida i entretinguda. i si t'agrada el món dels blogs... doncs encara més! :) I a mi tot això m'ha fet prendre una decisió, durant 365 dies prenc el repte d'escriure un post diari, i els temes seran de tot allò que m'agrada i trobo interessant, així que... dóna'm forces perquè mai he fet una cosa així!!! Però m'hi llenço de cap, perquè els grans riscos comporten grans resultats, i estic disposada a prendre noves aventures i a solucionar la meva poca voluntat mantenint regularment el blog, que és una cosa que porto segles volent fer bé, així que ara no hi ha excusa!! I sóc conscient que escriure cada dia no és tasca fàcil, però ho vull provar, ho faré i de la millor manera que pugui, per això des d'aquí et demano que si vols m'escriguis les teves opinions, si t'agrada, si no... d'acord? emprenc una nova aventura i vull que en siguis testimoni i també que ho visquis i en participis, perquè quan escrivim... sempre ho fem perquè algú ens llegeixi, no trobes? :)

Post 1 publicat! ja només m'en queden 364 ;) Gràcies per ser-hi i fins demà!

I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...