dimarts, 28 d’octubre del 2014

El Poder del Maquillatge

Post 11 de 365. El post que et tenia preparat per ahir se'm va perdre per l'espai sideral, ras i clar, el tenia preparat per publicar, i no sé com m'ho vaig fer que programant el vaig esborrar i jo convençuda que estava tot correcte. Fins avui que he fet revisió i m'he adonat... que no hi era!!! Total, després de la rabieta m'he posat a escriure altre cop, avui t'ofereixo nou article i un d'aquests dies te'n publicaré dos per compensar, d'acord? preparant De Nuvis vaig de bòlid!!
I al gra, no se si recordaràs per Facebook t'he explicat que he incorporat a Craft and Artists les classes de cura de la pell i maquillatge (a l'estiu no n'he fet però n'estic preparant de nou per aquests propers mesos), una altra disciplina artística que la veritat m'encanta!! (si vols venir a alguna classe escriu-me i concertem hora!), i per altra banda, la publicitat també m'apassiona, i...

Vet aquí que fa uns dies vaig veure un vídeo que reunia totes dues activitats, em va semblar molt interessant, tant per la part estètica com per la crítica en si, i el poder que té el maquillatge! Observa i després dis-me que en penses! ;)


 Què t'ha semblat??? :)

Ah!! Recorda que tinc 100 invitacions dobles valorades en 4€ per regalar-te per anar a la Fira De Nuvis! Així que si vols anar a la Fira De Nuvis de Lleida de franc, que es farà del 7 al 9 de novembre, ara ho tens fàcil, només has d'omplir aquest formulari i per ordre d'inscripció et regalaré l'entrada :) Cada entrada val per dues persones. Tens temps de participar-hi fins el 7 de novembre! o fins esgotar existències...

I si ens vens a veure al nostre estand t'enduràs un regalet sorpresa!!!  T'ESPEREM!! :)

Subscribe to our mailing list

* indicates required

1 comentari:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    ResponElimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...