dimarts, 8 de desembre del 2015

Crònica de la Primera Edició del Lolo Market a Lleida

Ja poc més d'una setmana t'explicava que assistiria a una nova fira, precisament de creació recent, el Lolo Market. Avui volia fer una valoració de com va anar la jornada per si en el teu cas no hi vas poder venir, d'aquesta manera podràs saber una miqueta què hi haguessis pogut trobar, el que vam fer...

En primer lloc, la ubicació, em va encantar, sabia més o menys per on estava el restaurant però la veritat, no hi havia entrat mai i és un local ben agradable i acollidor. Potser per les moquetes, o pel parquet, la fusta a les escales... em va recordar un Bed and Breackfast on vaig estar a Irlanda fa anys, no era un B&B qualsevol, era una caseta tota de fusta i emmoquetada, que desprenia molt de caliu i que em feia pensar en els contes d'elfs i petits leprechaunds, i sí, alguns racons del restaurant Genial m'hi van fer pensar :)


Dit això, feia un bon dia, sol després de tants dies de boira! però ara et diré que fins i tot en feia massa, tot i estar dins un recinte tancat l'escalfor que entrava per les finestres era tal, que una mica més i me'n torno a casa a posarme màniga curta, calor, calor!


L'afluència de públic va estar bé, durant tot el dia, fins i tot al migdia, va anar venint genteta, tots encuriosits i comentant que estava bé el lloc i que s'hi pogués fer una fira de Nadal :) I normalment, si hi ha gent... hi ha vendes, puc dir que no va ser per tirar coets ni per jubilar-me però va anar bé. Moltes personetes maques que em segueixen per Facebook, que són seguidors fidels i llegeixen el blog i la Newsletter, a qui vull agraïr especialment que passessin a presentar-se i a comprar, com per exemple la Núria de Retalls d'scrap o la Blanca de BePunt, entre d'altres. Fan que aquests dies siguin especials. Mira que m'ha passat vegades però encara no m'hi acostumo a això de posar cara a persones que conec o em coneixen només del món virtual, em moro de vergonya!


I, per últim, els companys, què fariem en una fira sense els companys de les altres paradetes? la Pepi de Peppa Punt, la Judit Solans que en aquest cas venia per fer tallers, l'Esther d'Agulles i Llanes, que la pobra estava lesionada però va aconseguir muntar una paradeta super xula, la Marta de Cuquines, el Joan de Fruita Blanch i Secrets de Ponent, i nous coneguts com l'Alèxia de Cuitbis amb qui vam compartir unes quantes reflexions alimentàries, o les Walkies... un plaer!

Foto Cuitbis.
 Ah!!! per últim vull afegir que per properes edicions, que em sembla que sí que n'hi haurà, s'hauria de tenir en compte la llum, és l'aspecte una mica negatiu que vaig trobar, ja que quan va marxar el sol els visitants, no és que es quedessin a les fosques i caminessin a les palpentes, però, sobre tot a la nostra sala, hi havia només uns quants focos a la paret i costava moltíssim veure el que hi havia a les paradetes. Un detall, crec, important, ja que precisament de 5 a 19h aproximadament que és quan va passar, hi havia bastanta afluència, no veure-hi = no vendes, i sap greu, ja que tot i que la fira en general va anar bé, el preu d'inscripció que vam pagar era elevadet i aquesta estoneta podia haver acabat d'enfocar unes quantes compres més.
Et deixo un vídeo que l'organització ha fet sobre la fira i resumeix una mica com va anar el dia, que en gaudeixis! :)



Fins aquí la crònica d'avui :) parlant de fires et comento que els dies 11, 12 i 13 estaré a la Fira de Nadal d'Altafulla, també amb cosetes boniques d'scrapbook, bijuteria, etc. t'ho explico en el següent post.


I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...