dijous, 17 de desembre del 2015

Taller Paqueteria Creativa i Decoració amb Washi Tape a Pardinyes

La feina se m'acumula!! però anem per parts, avui em toca explicar-te com va anar el Taller de Paqueteria creativa que vaig fer la setmana passada.
Va ser la Mari, de l'Organització de Veïns de Pardinyes qui un dia em va trucar per comentar-me que estaven organitzant una programació d'uns quants tallers durant el mes de desembre i que li havien parlat de mi i que jo feia tallers "d'això dels papers", "d'scraf o com es digui..." sí, scrapbook :)
Em van explicar el que els agradaria fer, i pel temps del qual disposàvem i la quantitat d'alumnes que calculaven que podien venir (era una activitat gratuïta) els vaig recomanar que podíem fer un taller de Paqueteria creativa i Decoració amb Washi tape. ja que era una activitat fàcil de fer amb bastants alumnes, adient per les dates en les quals ens trobàvem i de dificultat senzilla per aquelles persones que no tenien gaire experiència i, per altra banda, les que si en teníen podien desenvolupar més els seus treballs.
I així va ser! :) A continuació et mostro fotografies de com va anar...

I a l'hora de muntar i decorar les caixes per regal de Selfpackaging... va costar una miqueta...


Però els resultats van ser satisfactoris, mira, mira... :)


I aquí una representació de les assistents, algunes van haver de marxar una miqueta abans...


Si vols veure més fotos de com va anar el taller pots fer-ho en aquest àlbum de fotos.
Per últim, vull agrair a l'Organització de Veïns de Pardinyes per haver pensat en mi per dur a terme aquesta activitat, i també a totes les persones que van assistir al taller, espero que us ho passessiu molt bé, que en gaudissiu :)

Si m'estas llegint i tu també voldries fer un taller d'aquestes característiques, t'agradaria fer un taller personalitzat amb la teva colla d'amics, o amb els membres de la teva associació o Casal de la teva localitat, pel teu aniversari, companys de feina o qualsevol altra cosa que se t'acudeixi només t'has de posar en contacte amb mi, explica'm la teva idea i ens posem en marxa per organitzar-ho :) 

I si vols estar al dia de tot...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...