divendres, 14 de febrer del 2014

12 Tallers Econòmics Express Per a Tu

De vegades algunes situacions inesperades ens trenquen els plans que teniem i ens quedem atontats sense saber que fer ni com reaccionar, normalment ens enfadem. 
Ara mateix acabo de patir una d'aquestes situacions però avui he reaccionat diferent, d'on aparentment hi ha ''un problema'' he intentat trobar-hi una solució creant una oportunitat.
T'explico, demà dissabte havia d'anar a una fira, però m'acaben de dir que no hi encaixo... m'ho podien haver dit abans, sí i no entraré en detalls perquè ara ja està fet i prefereixo gastar les meves energies en el que ara et contaré, la qüestió és que tinc un dissabte fantàstic lliure per a mi i per a fer el que vulgui així que he decidit fer un experiment al límit, pot sortir bé o malament, jo ho provo!! :D

TARDA DE TALLERS ECONÒMICS EXPRESS (LLEIDA)

QUAN? dissabte 15 de febrer de 2014
HORARI:  en la franja horaria de 16.00h a 20.00h, en sessions d'1 hora, escull el taller que vulguis fer durant aquesta hora i l'estona que hi vols estar, pots fer més d'un taller, tu decideixes! Classes personalitzades al teu gust!
PREU: 10€ hora (materials inclosos) Per exemple: 1 hora 10€, 1 hora i mitja 15€... i si vens amb una altra persona us emporteu un REGAL CREATIU SORPRESA (de bijuteria o scrapbook), bé, no??
* Si vols pots venir amb els teus fills, nebots... sempre que siguin majors de 5 anys.

Taller bijuteria creativa: 
Vine i aprèn a fer noves peces de bijuteria amb diversos materials, tu tries quin prefereixes!
- Svarovski
- Macramé
- Alumini
- Perles i fil d'acer
- Hama Beads
- Goma eva
- Feltre
Si tens alguna altra idea, proposa-la!

Taller Art en paper i ScrapbooK:
Vine i deixa't endur per la màgia del paper i els fantàstics materials com la big shot, els washi tape, tintes, troqueladores, crop a dile, etc. Pots escollir entre...
- Mini àlbum
- Juguem amb washi tape: altera i decora diversos objectes, paqueteria...
- Juguem amb la big shot: crea, retalla i experimenta
- Punts de llibre
- Etiquetes amb tècniques d'scrapbook
Si tens alguna altra idea, proposa-la!

Més informació i reserves:
Tel. 660854459
craftandartists@gmail.com

M'ajudes a fer-ne difusió? Comparteix la informació amb els teus contactes!!

Què et sembla l'anada d'olla que se m'ha acudit? t'animes a venir? dis-me el que t'agradaria fer... i ho fem! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...