dimarts, 18 de febrer del 2014

Així Van Anar els Tallers Express

El divendres t'explicava la meva nova bogeria, els Tallers Express per 10€, i sí, va ser arriscat donar-ho a conèixer amb tan poca antelació, però la veritat és que de vegades com la dita diu ''quin no arrisca no pisca'', així que... jo ho vaig provar, i va funcionar! Estic contenta amb el resultat, sempre es pot millorar, evidentment, però he decidit que repetirem.

Ja t'anunciaré nova data amb temps perquè et puguis organitzar i no anar tant a última hora com aquesta vegada! :)
Si no t'ho vols perdre et recomano que em segueixis per Facebook i també t'apuntis a la Newsletter, així segur, segur que te n'assabentes.

Aquest cop vaig oferir tallers de bijuteria creativa amb diversos materials com per exemple els vidrets de svarovski, l'alumini, bijuteria amb goma eva, polseres de macramé, hama beads, ...

I d'scrapbooking poder-te familiaritzar amb la big shot, amb els materials, decorar amb washi tape, paqueteria creativa, etc.

 Hi havia la possibilitat de fer Taller per adults o Taller familiar per venir-hi amb els nebots, fills, amiguets...

Després d'aquesta primera experiència, anoto els bons moments i els somriures, i també els aspectes a modificar perquè el proper cop sigui encara millor :)

Per últim, recordar-te que aquest proper dissabte 22 de febrer repetim el taller d'scrapbook del mini àlbum ''Love'' que vam fer al Taller d'scrapbooking a Torredembarra, si vols venir-hi encara queda lloc ;) Pots consultar tota la informació a l'esdeveniment de Facebook que he creat.

I et faig una pregunta de quines temàtiques t'agradaria fer tallers? Et semblen bé els que ofereixo? :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...