dilluns, 9 de desembre del 2013

Festes d'Aniversari, Tallers Infantils, la combinació perfecta!

Aquest cap de setmana passat ha estat un altre cap de setmana intens de tallers, i més especial que d'altres perquè aquest cop n'he hagut de fer dos i per a dues ocasions ben especials.
El primer va ser divendres 6 de desembre, festiu, a l'Alberg de Sant Anastasi de Lleida, i és que diverses famílies havien escollit la ciutat de Lleida per passar-hi el pont i em van encarregar dur a terme un Taller Familiar de Decoració Nadalenca amb washi tape. Així doncs, vam passar-nos la tarda de divendres descobrint materials i decorant diferents objectes amb motius nadalencs, boletes de Nadal, espelmes, vam fer arbrets de cartró, vam muntar i decorar caixetes, etc. Crec que el resum és positiu, les cares dels assistents parlen per si soles i a més... alguna cosa significarà que vam passar-nos mitja hora més del temps pactat washitapejant-ho tot, no? :) A més, he de dir que és el primer taller que faig on hi assisteixen homes!!! no sé perquè no s'animen a apuntar-se a més tallers, si després quan hi són s'ho passen la mar de bé! :)
Perquè vegis com va anar et penjo a continuació unes quantes fotografies.
 I l'altre taller va ser dissabte a la tarda, aquest cop me'n vaig anar a Sucs, i és que l'Elena i el seu marit volien preparar-li una sorpresa ben especial a la Júlia, la seva filla. Volien fer-li un regal divertit, original i que el pogués compartir amb els seus amics, el resultat? un Taller infantil nadalenc! i és que 10 anys només es fan una vegada a la vida! No em diguis que no és un bon regal? Genial!
Així que altre cop vaig obrir les meves maletes, els vaig omplir la taula de materials xulos, washi tapes sobre tot, es van quedar ben sorpresos! i durant dues hores, que jo em pensava que al cap de poca estona estarien cansats, no van parar de decorar cosetes, llapissos, espelmes per la taula de Nadal, pinces, boles... i com no, també van dibuixar i fer un arbret de Nadal, súper bonics que van quedar! Per acabar, van muntar una caixeta regal de Selfpackaging, ho van posar tot a dins, i ben lligadet s'ho van endur :) Una molt bona experiència sens dubte!
Et penjo unes quantes fotografies més perquè vegis com va anar i aprofito també per comentar-te que si t'agradaria celebrar el teu aniversari, el dels teus fills, nebots, etc. fent un taller creatiu, només cal que em truquis o m'escriguis i ens posarm d'acord per preparar alguna coseta xula xula! ;)

La veritat és que han estat uns dies de feina i nervis, tot ha de sortir bé, has d'estar pendent dels alumnes que en quedin satisfets, que no els falti res... però m'ho he passat molt i molt bé, n'estic satisfeta perquè penso que ells han sentit el mateix que jo. I m'agradaria donar les gràcies a la Vanessa per haver confiat en mi pel taller a l'Alberg, i a l'Elena i al seu marit per donar-me l'oportunitat de fer una miqueta més feliç a la seva filla Júlia i poder compartir aquests moments amb els seus amics, moltes gràcies!! :) 
Per últim, si vols rebre abans que ningú totes les novetats sobre Craft & Artists i informació addicional subscriure't a la NEWSLETTER especial, pots fer-ho clissant AQUÍ, ah! i també he creat perfil a  Instagram, pots seguir-lo AQUÍ.


Si creus que aquests continguts són interessants, si us plau , comparteix-los amb els teus amics! i... si escrius un comentari amb la teva opinió, t'estaré molt agraïda! :) Gràcies!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...