dilluns, 29 d’abril del 2013

Crònica del Mercat de les Idees

Fa dies que t'ho volia explicar, però quina setmana més moguda he tingut! No he trobat moment fins ara! Així que no perdo el temps i m'hi poso ara mateix! :)
I és que el cap de setmana del 20 d'abril, tal i com et vaig explicar l'altre dia, va ser un cap de setmana de fira ben entretingut! L'edició d'abril del Mercat de les Idees va ser complet complet, primer perquè va fer un dia genial, tot s'ha de dir que a primera hora només esperavem que vingués a visitar-nos el sol perquè ens moriem de fred!!! Hi havia un munt de paradetes xules, gent interessant per conèixer i amb qui xerrar, i un seguit de clients i visitants que van comprar força cosetes :) un carrer major ple d'ambient i suposo que amb ganes de celebrar el bon temps i l'arribada de la primavera. tot seguit et penjo algunes fotos que vaig fer perquè tu mateix@ ho puguis veure! Ja estic esperant la propera edició! que suposo que serà... cap al setembre o novembre! Et mantindré informad@!
La meva paradeta d'Espurnes*, t'agrada? :)



Si ho vols, pots subscriure't a la nostra NEWSLETTER especial per rebre totes les novetats sobre Craft & Artists i informació adicional pots fer-ho clissant AQUÍ

Per últim, si creus que aquests continguts són interessants, si us plau , comparteix-los amb els teus amics! i... si escrius un comentari amb la teva opinió, t'estaré molt agraïda! :) Gràcies!!!!!

8 comentaris:

  1. Ay Laia!!! tot el dia i casi no ens vam veure!! un dia molt especial!petons

    ResponElimina
  2. Quin goig que fa la paradeta d'Espurnes! M'encanten les fires d'artesania!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! gràcies pel comentari!! :D la veritat és que primavera i colors és una combinació perfecta! jeje i si a més les peces són fetes a mà... ja de perles! (i aquell dia tot era així!)
      Fins aviat!

      Elimina
  3. Ep! que encara no havia llegit la teva crònica del Mercat! No pot ser... vaig a subscriure'm a la newsletter! Va ser un dia genial i em va encatar compartir-lo amb tu i la Maria!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! gràcies pel comentari!! :) a mi també em va agradar molt compartir el dia amb vosaltres! tu creus que no ho he posat al post?? aix! ho vaig a afegir :p
      Fins aviat Ceci!!!
      ptns

      Elimina
  4. si que feia goig el mercat si! jo vaig caure en la tempatció de comprar.. aix.. no puc sortir de casa!! a treballar per la propera edicio dns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejje doncs ja està bé si vas comprar!! d'això es tracta!! :) a veure si a la propera edició t'hi veig amb una paradeta!
      ptns

      Elimina

Gràcies per llegir-me! Em deixes un comentari? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...